امروز : 16 مهر 1403
سیدمرتضی حسینی یزدلی
مسئول دفتر


شرح وظایف مسئول دفتر
  • ثبت تماس‌های دریافتی و ارائه گزارش به مدیر
  • تماس با کارکنان، مدیران سایر واحدها و مراجعین
  • پاسخگویی به ارباب رجوع و مشتریان در مراجعه حضوری
  • ثبت نامه‌های دریافتی و ارسالی از مسئولین مربوطه و کنترل ضمائم مربوطه
  • دریافت گزارش‌ها و مکاتبات تایپ‌شده و کنترل ضمائم، ارائه به مدیرمرکز و دریافت امضا
  • بایگانی تمامی اسناد و مدارک، پرونده‌ها، اوراق، نامه‌ها و گزارش‌ها در آرشیو
  • هماهنگی برنامه‌های مافوق و پیگیری جهت تحقق آن‌ها
  • ابلاغ دستورات و پیام‌های مدیریت  به پرسنل و سایر بخش‌های مرکز
  • تنظیم پیش‌نویس نامه‌های اداری و سازمانی صادره طبق دستورمدیرمافوق
  • ارائه گزارش روزانه به مدیریت مرکزازاتفاقات مهم سازمان