امروز : 16 مهر 1403
مهدی کشاورز
مدیر بهبودکیفیت(QC)


شرح وظایف مدیر بهبودکیفیت(QC)
  • تعیین شاخص ها و استانداردهای منطقه ای و بهینه سازی و ارتقاء مستمر آن
  • تجزیه و تحلیل و پردازش داده­ ها و ارائه راهکارهای علمی و اجرایی جهت بهینه نمودن امور مربوط به مدیریت اورژانسهای پیش بیمارستانی
  • بررسی آماری در سطح منطقه ای ملی و مقایسه آن با وضعیت کشوری
    ساماندهی نظام مراقبت حوادث و فوریتهای پزشکی
  • بررسی وتحلیل طرحها و پروژهای ­مرتبط با حوادث و فوریتهای پزشکی
  • تهیه پسخوراند جهت ارائه به ذینفعان
  • بررسی مستمر سطح رضایتمندی ذینفعان
  • شرح وظایف کارشناس نظارت وارزیابی حوادث وفوریتهای پزشکی
  • تدوین چک لیست پایش ونظارت اورژانس های بیمارستانی وپیش بیمارستانی منطقه تحت پوشش
  • تدوین برنامه زمان بندی بازدید وانجام بازرسی ازپایگاههای اورژانس های بیمارستانی وپیش بیمارستانی منطقه تحت پوشش
  • تدوین واجرای ارزیابی عملکردادارات حوادث وفوریتهای پزشکی واورژانس های بیمارستانی وپیش بیمارستانی منطقه تحت پوشش
  • تدوین سیستم تشویق وتبیه کارکنان ومدیران ادارات حوادث وفوریتهای پزشکی واورژانس های بیمارستانی وپیش بیمارستانی منطقه تحت پوشش
  • بررسی وپیگیری شکایات(مردمی وکارکنان) ومواردتخلف ادارات حوادث وفوریتهای پزشکی واورژانس های پیش بیمارستانی 
  • تشکیل کمیته تدوین ارتقاء کیفیت
  • پیگیری تدوین شاخص های عملکرد اختصاصی واحد
  •