امروز : 16 مهر 1403
مرتضی علمداری
کارشناس دفتر ریاست
لیسانس مدیریت


شرح وظایف کارشناس دفتر ریاست
1- برنامه ریزی تقویم کاری سالیانه و روزانه ریاست دانشگاه
2- انجام هماهنگی های لازم با کلیه معاونت ها و واحدهای زیرمجموعه
3- برنامه ریزی و برگزاری جلسات، همایش‌ها و گردهمایی ها از قبیل جلسات هیأت رئیسه، شورای دانشگاه، جلسات مدیران دانشگاه و تنظیم صورتجلسات مربوطه و پیگیری مصوبات
4- برنامه ‌یزی و هماهنگی‌های لازم جهت بازدید ریاست دانشگاه از مراکز درمانی و بهداشتی و آموزشی، بیمارستانها و واحدهای تابعه دانشگاه
5- ارجاع نامه ها و تهیه پاسخ نامه های واصله ...
6- تعیین وقت جهت متقاضیان ملاقات با ریاست دانشگاه
7- پیگیری، راهنمایی و رفع مشکلات مراجعاتی که نیاز به مساعدت و مددکاری دارند.
8- راهنمایی و پیگیری امور افراد مراجعه کننده به دفتر
9- همکاری با کلیه واحدهای دانشگاه حسب مورد
10- تهیه و تنظیم مکاتبات ریاست دانشگاه
11- پیگیری مکاتبات انجام شده حسب الامر ریاست دانشگاه
12- تنظیم کارتابل ریاست
13- انجام امور اداری رئیس دانشگاه در رابطه با ارتباطات داخلی، بین المللی و دانشگاهی
14- تهیه و تنظیم صورتجلساتی که در محدوده تشکیلات حوزه ریاست می شود
15- نظارت بر امور داخلی دفتر و نیز تشریفات میهمانان ریاست دانشگاه
16- ارتباط تلفنی
17- انجام سایر امور محوله از سوی مقام ریاست دانشگاه