امروز : 16 مهر 1403
دکتر سید محمدحسین مکی
مدیریت مرکز آموزشی درمانی نقوی
دکترای حرفه ای


شرح وظایف مدیریت مرکز آموزشی درمانی نقوی

1- مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان.

2- اتنخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان.

3-هدایت بیمارستان در اجرای برنامه‌های مصوب بیمارستان.

4-هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیراپزشکی.

5-شرکت در جلسات تحول اداری، آموزش،‌کمیته‌های بیمارستانی و غیره.

6- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن.

7- کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان.

8- تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان.

9-تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد – راه‌حل مناسب جهت ریاست بیمارستان.

10-نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه‌ها.

11-ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی.

12-تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان.

13-ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان.

14-نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی.

15- شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معاونتهای دانشگاه.

16-مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان.

16- ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش.

17-هماهنگی با معاون درمان و مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه.