امروز : 30 فروردین 1404
فاطمه شاهمیری
کارشناس گروه هزینه‌ای


شرح وظایف کارشناس گروه هزینه‌ای
  • جمع آوری عملکرد هزینه ای واحدها در دوره های 3 ماهه جهت ابلاغ تخصیص
  • گزارشگیری از نرم افزار نظام نوین مالی (تعهدی) و برآورد هزینه ها و اعتبارات جهت ابلاغ تخصیص و تفاهم نامه های بودجه ای واحدها
  • تهیه و تنظیم و ابلاغ تخصیصهای هزینه ای واحدها در دوره های سه ماهه
  • جمع آوری اطلاعات از سایر واحدها (حقوق و مزایا- اداره درآمد ، اعتبارات) و امور اداری جهت تکمیل تخصیص
  • جمع آوری اطلاعات و آمارهای معاونت بهداشتی از اداره گسترش و امور مالی معاونت
  • تایید نامه های ارجاعی از نظر وصول ردیف های ابلاغی و درآمدهای وصولی متن نامه های ارجاعی از معاونت
  • پیگیری سایر امور محوله و تهیه گزارشات درخواستی معاون بهداشت
  • تهیه گزارشات کارانه و اضافه کار و ابلاغ به واحدها در دوره های 3 ماهه
  • تهیه جداول درخواستهای هزینه ای  بر اساس مکاتبات وارده و درخواستهای هزینه ای واحدها
  • پیگیری و پاسخ مکاتبات مربوط به بخش آموزش و معاونت بهداشتی
  • تهیه گزارشات موردی و درخواستی مدیر واحد
  • تهیه گزارشات تعهدی جهت پایش حسب مورد و درخواست گروه پایش
  • تهیه و جمع آوری مستندات لازم جهت گزارشات درخواستی جلسات ، کمیته تخصیص ، هیئت رئیسه و ....
  • تهیه گزارش جامع پرداختهای پرسنلی بصورت ماهانه و سالانه
  • بازدید از واحدهای مربوطه (شبکه آران بیدگل، مرکز بهداشت ، معاونت آموزشی و دانشکده ها ) جهت پیگیری امور محوله مربوطه
  • تهیه و تکمیل فرمهای بودجه ای و آماری ارسالی از وزارت متبوع و سازمان برنامه و بودجه حسب مورد