شرح وظایف
کارشناس گروه هزینهای
- جمع آوری عملکرد هزینه ای واحدها در دوره های 3 ماهه جهت ابلاغ تخصیص
- گزارشگیری از نرم افزار نظام نوین مالی (تعهدی) و برآورد هزینه ها و اعتبارات جهت ابلاغ تخصیص و تفاهم نامه های بودجه ای واحدها
- تهیه و تنظیم و ابلاغ تخصیصهای هزینه ای واحدها در دوره های سه ماهه
- جمع آوری اطلاعات از سایر واحدها (حقوق و مزایا- اداره درآمد ، اعتبارات) و امور اداری جهت تکمیل تخصیص
- جمع آوری اطلاعات و آمارهای معاونت بهداشتی از اداره گسترش و امور مالی معاونت
- تایید نامه های ارجاعی از نظر وصول ردیف های ابلاغی و درآمدهای وصولی متن نامه های ارجاعی از معاونت
- پیگیری سایر امور محوله و تهیه گزارشات درخواستی معاون بهداشت
- تهیه گزارشات کارانه و اضافه کار و ابلاغ به واحدها در دوره های 3 ماهه
- تهیه جداول درخواستهای هزینه ای بر اساس مکاتبات وارده و درخواستهای هزینه ای واحدها
- پیگیری و پاسخ مکاتبات مربوط به بخش آموزش و معاونت بهداشتی
- تهیه گزارشات موردی و درخواستی مدیر واحد
- تهیه گزارشات تعهدی جهت پایش حسب مورد و درخواست گروه پایش
- تهیه و جمع آوری مستندات لازم جهت گزارشات درخواستی جلسات ، کمیته تخصیص ، هیئت رئیسه و ....
- تهیه گزارش جامع پرداختهای پرسنلی بصورت ماهانه و سالانه
- بازدید از واحدهای مربوطه (شبکه آران بیدگل، مرکز بهداشت ، معاونت آموزشی و دانشکده ها ) جهت پیگیری امور محوله مربوطه
- تهیه و تکمیل فرمهای بودجه ای و آماری ارسالی از وزارت متبوع و سازمان برنامه و بودجه حسب مورد